Acoperire

naţională şi europeană cu flotă proprie

Certificare ISO

ISO 9001. ISO 14001. ISO 45001

Cariere

Descrierea postului
PIMTAB recrutează: Agent de vânzări!
Compania PIMTAB își mărește echipa și caută un agent de vânzări motivat și dornic de succes! Dacă ai experiență în vânzări și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică, te așteptăm să aplici!
Cerințe:
✔ Experiență de minimum 1 an în vânzări (de preferat în domeniul construcțiilor/acoperișurilor);
✔ Cunoștințe de operare PC;
✔ Permis de conducere categoria B;
✔ Abilități excelente de negociere și comunicare.
Ce îți oferim?
🔹 Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și profesionist;
🔹 Posibilitatea de dezvoltare și avansare în carieră;
🔹 Pachet salarial motivant, corelat cu performanța.
Dacă te potrivești profilului, așteptăm CV-ul tău pe hr@pimtab.ro până la data de 15 aprilie.
📢 Alătură-te echipei noastre și hai să construim succesul împreună!
📍 Locatie: Piatra Neamt, str. Fermelor nr. 154.

Descrierea postului
👉Cerinţe:
- Studii tehnice;
- Experienţă în domeniu minim 3 ani

👉Sarcini:
- Organizarea comenzilor şi prioritizarea lor pe fluxul de producţie;
- Optimizarea şi eficientizarea continuă a proceselor de producţie;
- Întocmirea rapoartelor de producţie;
- Raportarea consumurilor de materii prime;
- Asigurarea depozitării corespunzătoare a materialelor şi a produselor finite în atelierul de producţie;
- Urmărirea respectării de către personalul din subordine a tuturor procedurilor de lucru privind echipamentele din dotare, proceduri ISO, proceduri pentru protecţia, securitatea, sănătatea muncii, proceduri privind paza şi stingerea incendiilor ş.a.
- Coordonarea, gestionarea şi motivarea angajaţilor din echipă pentru a determina eficienţam satisfacţia la locul de muncă, pentru a forma o echipă unită şi productivă, pentru a asigura retenţia angajaţilor, responsabilizarea, precum şi dezvoltarea profesională. Participarea la sesiunile de evaluare a angajaţilor din subordine.

⏰Program: Luni-Vineri: 08.30- 17.00 (30 min pauza de masa)
📍 Locatie: Piatra Neamt, str. Fermelor nr. 154.

Descrierea postului
👉Responsabilitati principale:
- preluarea comenzilor, transmiterea catre furnizori;
- intocmirea documentelor de achizitie si vanzare a marfurilor;
- incasarea facturilor ;
- comunicarea eficienta cu clientii si furnizorii firmei;
👉Cerinte:
- cunostinte minime de operare calculator: Microsoft Office, cunoasterea lucrului intr-un program de gestiune reprezinta un avantaj;
- seriozitate: punctual, implicat, responsabil, determinat in a indeplini corect sarcinile de serviciu;
- abilitati de comunicare orientate spre nevoile clientului;
- capacitatea de a lucra in echipa, de a se integra in colectiv, dispus sa ofere si sa primeasca ajutor din partea colegilor;
- capacitatea de a isi organiza singur sarcinile in functie de prioritati, ordonat, atent la detalii, incadrarea in dead-line-urile propuse;
- abilitatea de a efectua calcule matematice simple corect si precis.

⏰Program: Luni-Vineri: 08.30- 17.00 (30 min pauza de masa)
📍 Locatie: Piatra Neamt, str. Fermelor nr. 154.
Vrei să fii anunţat când avem joburi noi?

Trimite-ne CV-ul tău

Telefon

0755 90 00 90

Email

office@pimtab.ro

Adresă

str. Şes I nr. 3, Roznov, jud. Neamţ
© Pimtab.ro 2025. Toate drepturile rezervate
    Name